winkelwagen  
0 item(s)
>

Klantenservice

Heb je vragen, opmerkingen of klachten over Koffie-Cadeau?

Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of stuur een brief aan Cadeau Concepten Asterweg 20E3, 1031 HN Amsterdam. Wij reageren uiterlijk binnen 3 werkdagen op je vraag, opmerking of klacht via email of per post.

Heb je een vraag over het bestellen of het gebruik van Koffie-Cadeau?

Kijk eerst even naar onze ‘veelgestelde vragen’ of de 'uitlegpagina' van Koffie-Cadeau. Zit je vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met je op via email.

Kun je het saldo van je Koffie-Cadeau niet opvragen?

Neem contact op met ons via ons contactformulier. SVP o.v.v. het 19-cijferig kaartnummer (staat achterop je Koffie-Cadeau onder de barcode)! Wij zullen de historie en het saldo van je Koffie-Cadeau achterhalen en reageren uiterlijk binnen 3 werkdagen op je verzoek.

Ik heb een defecte Koffie-Cadeaukaart, wat nu?

Als je Koffie-Cadeaukaart per ongeluk is gebroken, gescheurd of de magneetstrook/barcode onbruikbaar is geworden dan kun je je Koffie-Cadeau opsturen naar Cadeau Concepten, Asterweg 20 B2, 1031 HN Amsterdam. Vergeet niet de reden van het toesturen en je contactgegevens te vermelden. Cadeau Concepten zal je een vervangende Koffie-Cadeau met het actuele saldo toesturen.

Uitsluitsel herroepingsrecht

Bij bestelling van een Koffie-Cadeau in de webshop beschikt de consument niet over het herroepingsrecht (bedenktijd), gezien het karakter van het product. Het herroepingsrecht is uitgesloten omdat het gaat om een dienst waarvan de uitvoering begonnen wordt binnen de herroepingstermijn.